Wikia

Marvel Database

Alkímia (Thomas Jones)

Thomas Jones (616) szócikkből átirányítva

2 954pages on
this wiki
Vitalap0
Karater SablonCharacter Template
Valódi neve
Thomas Jones
Jelenlegi álneve
Alkímia

Egyéb nevei
Tom Jones

Személyazonosság
titkos

Rokonai
Ophelia Jones (anyja); Ellie Jones (húga)

Univerzum
616-os Föld

Jellemzők
Neme

Magasság
181 cm

Súly
64 kg

Szemszín

Bőrszín

Hajszín

Státusz

Állampolgárság

Családi állapot
nőtlen

Foglalkozás
tanuló

Eredet
Típus

Születési hely
London, Anglia

Angol nyelvű lap

Első megjelenés

X-Factor #41 (1989)

Története

A brit iskolásfiú, Thomas Jones, még testvérével és özvegy édesanyjával lakott, amikor rájött, hogy puszta akaratával képes befolyásolni a szervetlen anyagok kémiai felépítését. Tom lázasan kezdte kutatni a kémiát, és képességeire egy misztikus lényekből álló csoport, a Troll Szövetség is felfigyelt, akik elrabolták Tom-ot, és arra kényszeríttették, hogy állítson elő aranyat számukra. A Szövetséget az eredeti X-Faktor győzte le végül, akik Tom-ot is épségben kiszabadították. Az X-Faktor bár biztonságba helyezte a fiút, Tom attól kezdve folyamatosan rettegett, hogy a trollok egy nap majd visszatérnek… és félelme nem volt alaptalan. A trollok újra elfogták őt, és édesanyja életéért cserébe újra aranyat kértek tőle. Szerencsére Tom már felkészülten várta őket, és két mutáns csapat, az Excalibur és az X-Men segítségével legyőzte a trollokat, akinek több tagját is arannyá változtatta. Ekkor fordult vele először elő, hogy szerves lényt is sikerült fémmé alakítania, ez az óta nem ismétlődött meg. Tom egyike volt azoknak a mutánsoknak, akik akkor is képesek voltak megtartani erejüket, amikor a Skarlát Boszorkány létrehozott egy alternatív valóságot a közelmúltban.

Képességek és Szakértelmek

Képességek

Képes arra, hogy bármilyen anyagot fémmé alakítson át. Alchemy folyamatosan képzi magát, és sikeres biokémiai tanulmányai eredményeként hamarosan akár organikus rendszereket is át tud majd változtatni.

Új link: [[1]][[]]198

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki